2009-07-07

Tisdag och varken fint eller dåligt väder. Det är helt enkelt mitt emellan så man inte har en aning om vad man ska ta på sig för att det ska kännas bra.

I alla fall i dag händer inte mycket här, hade tänkt påbörja lite städning men orkar verkligen inte så det får nog vara, ska i alla fall in till stan en sväng sen om allt blir som planerat. Blir middag med två härliga brudar, den ena var väldigt sugen på hamburgetallrik så det får nog bli det i kväll.
Tror jag också ska försöka hinna med en liten snabbshopping på stan innan, va ett tag sedan jag var där så kan nog hitta något roligt att inhandla som jag absolut inte behövde.

Nu ska här bli bus med Kapten som tycker matte är jätte tråkig som bara sitter vid datorn och latar sig när han har en boll som dom kan leka med i stället.



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0