2 kr

Idag så har jag skänkt 2 kr till välgörande ändamål då jag var tvungen att gå på toaletten på stan. Helt okej, om man ändå måste betala för toabesöket så kan det lika gärna gå till något bra. Detta var på "mcdonken" för er som också vill kissa för välgörenhet. Behov nr 2 kostar det dubbla! Skämt och sido. ;)
Något annat helt jävla onödigt som kostade 2 kr var att få en påse till sina köpta varor inne på yves rocher. Efter att ha betalat för mina duschkrämer, läppglans, ansiktsrengöring mm så förväntar jag mig faktiskt att få en påse att bära mina varor i. Men icke! Det fick jag betala 2 kr extra för! Helt jävla sjukt! Det är ju för tusan ingen matbutik! Man får ju tom gratis påse inne hos Louis vuitton då man handlar...en snygg påse dessutom!

               
                Hade hellre lagt dessa 2 kr inne hos "mcdonken"

                                                               /sara

Kommentarer
Postat av: josefina

haha =)

2009-07-29 @ 19:30:34
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0