teknikens under...

Tekniska och eldrivna saker vill sig inte idag! Mobilen och datorn har bråkat med mig likaså tvättmaskinen och dammsugaren. Det sistnämda hade jag räknat med att det skulle inträffa den närmaste tiden. Jag är nämligen expert på att döda snabeldrakar. Deras genomsnittliga livslängd då de är sambo med mig brukar vara 1 ½ år. Min nuvarande röda köptes i november förra året. (matematiken får ni göra själva ;) ) Det hela slutade med att soppborste och skyffel fick rycka in som vikarier för den döda dammsugaren...
Nu skall jag trösta mig med skvallertidningarna och filmen som pappa var här och lämnade för ett tag sedan. Och med min tur så lär väl tv`n eller dvd`n explodera eller något. (Jag har faktiskt varit med om att en tv exploderat. Ingen trevlig upplevelse. Stora golvlampor och allt annat som stod i närheten flög all världens väg...)

               

                                                          /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0