"stora tuttar"

För er som tycker att jag är "lite" konstig så skyller jag på det gamla uttrycket: "Man blir som man umgås..."
Jag höll på att skratta ihjäl mig första gången då min "filosofiske och djuptänkande" vän startade en grupp på facebook. (går inte in på vad den handlade om nu...) Nu så är han igång igen! Denna gång så heter hans nyöppnade grupp "stora tuttar" och om jag skrattade mycket förra gången så skrattar jag ännu mera nu.
Och inte nog med detta, gruppen kommer ihop med en rumpbild (påklädd sådan) och gruppbeskrivningen:

"Skapar en grupp där folk öppet kan diskutera stora bröst. Blev lite sur för att ingen skrev i min multiverse grupp och skapar den här gruppen i protest mot alla människor som bara använder för xxx. (skratt)"

haha, vad kan man säga mer än att jag älskar facebook och mina kompisar! :)

PS
Ni vet väl om att egomani också finns på facebook! DS

                                                /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0