P-möte för vad?

Känns trist. Gick upp halv 7 i morse för att skjusa Mr O till jobbet så att jag kunde låna bilen när jag skulle in på personalmöte.
Kändes dock som ett väldigt meningslöst möte, som vanligt knappt några nya beslut och ingen närvarande chef.
Mycket prat om alkohol och rökning, en del skratt och en hög goda bullar.
Tack Madde, det får du göra om!

Hade det inte varit för bullarna hade jag varit jätte sur för att jag satt och åkte in till jobbet för 3 timmars prat om, ja nästan inget.

Men fick ju i alla fall klä i ordning mig lite och det kan ni ju få njuta av då jag missade kameran hemma så att bullarna inte kunde dokumenteras.


Tröja: Asos, Kjol: Melba, Strumpbyxor: H&M, Skor: Ellos, Väska: Louis Vuitton

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0