Nu "tryter" fantasin igen...

Just då stressen runt julklappsjakten har lagt sig så sätter födelsedagsjakten igång.
Fan, vad trött jag blir på människor som inte kan komma på något bättre att säga än: "Jag vet inte vad jag önskar mig men överaska mig och använd fantasin" Använd fantasin själv för fan och kom på något, säg strumpor eller underkläder det låter iaf bättre än "jag vet inte"...
Överväger att låta godisboxen ta över så slipper jag hålla på och krångla...
Godisboxen är även ett hett tips från mig till er bloggläsare, tänk på att jippot alla hjärtans dag närmar sig...

                            
                                         bild: godisboxen

                                             /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0