några säsonger sen...

Nu ett par säsonger efter att kändisarna har slutat att bära plagget så börjar jag att fatta "hajpen" Vilket är ganska typiskt mig faktiskt...

Kommer ni ihåg tröjorna (inte de fula mysbyxorna. De vill jag helst glömma) med kanin, pudel, ankare-tryck på, från juicy couture som nästan varenda kändis bar för några säsonger sedan? Jag minns dem iaf. Då tyckte jag att de var gräsligt fula och såg ut att komma från barnavdelningen... Nu gillar jag dem hemskt mycket. Och vad som är ännu bättre är att melba har fått in snarlika kopior för bara en bråkdel av juicy coutures priser... Jag funderar på att klicka hem en tröja med ankare på...klick, klick!? ;)

                       
                       så här såg kändisarna ut för ett par säsonger sedan...
                       bild: google

                                                /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0