lugnt och skönt...

Det blev ett lugnt och skönt nyår för min del. Det känns inte viktigt alls att gå på största festen längre. Det räcker fint med att spendera årets sista kväll med de närmaste...
Från början så såg planerna ut på det viset att vi skulle gå ut och käka men det visade sig att det praktiskt taget var omöjligt att få bord, antingen så hade resturangerna stängt eller så var de fullbokade. Därefter så var planerna att gå vidare till en nyårsfest hemma hos en gammal kompis och skåla vid 12-slaget där...

Men som sagt planerna ändrades i sista stund. Jag fick halvt stressa ihjäl mig då jag for iväg och panikhandlade nyårsmiddag, efterrätt, tilltugg och film då jag vaknade. Därefter så träffade jag mina färäldrar en stund innan nyårssminket åkte på i 110 km/h...

               
                  "inbakad" fläskfilè, ugnstekt potatis och grönsaksblandning,
                  kall bearnaisekräm och ädelostsås fick agera varmrätt.

              
               Det började tidigt med bubbeldrickan, redan i samband med effterrätten.
               Glass med varm exotisk fruktsallad och några stänk sirap till 
               efterrätt...

               
                 sysselsättningarna innan och efter 12-slaget. godis och film.
                 ( återkommer med film betyg senare)

              
                wohooo, gott nytt år! bästa utsikten i stan för fyrverkerierna....

                                             /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0