Köttfärslimpa och strike!

Då har mina gäster åkt hem. Riktigt kul och trevligt att ha pappa på besök, det händer ju inte allt för ofta. Att sedan lillebror var med var ju roligt för då fick man någon att retas lite med.

Storstryk i bowling fick jag med, 165 mot 185 poäng. Lillebror är ju i klass med lillfjölls nu så hon får passa sig på banan nästa gång.

Till lunch serverade jag köttfärslimpa med potatis, gräddsås, ärtor och morötter. Riktigt gott, nästan saftigare och godare glutenfri än vanlig.



Nu tänkte jag ta och diska undan lite här, byta gardiner i kök och vardagsrum och lägga på någon rosa på köksbordet igen. Köpte nämligen en bukett tulpaner på vägen hem förrut som kommer bli jättefina på mitt köksbord.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Jag vill oxå ha köttfärslimpa :D Ja bäst jag aktar mig, han börjar bli duktig :) Puss & Kram

2009-01-24 @ 18:49:58
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0