Konstig förkylning

I går framåt eftermiddagen började min hals sluta värka och ryggen mådde skapligt efter en hög tabletter.
Nu är dock allt som i går morse, jag blir tokig. Antigen är man väl sjuk eller inte jag kan inte vara halvsjuk det orkar jag inte med.

Vart i alla fall så pass pigg i går att jag både var ute på lång promenad med Kapten, duschade honom ordentligt så att han var jätte sur på mig hela kvällen.

Fick besök av lillsyrran på kvällen med, hon kom hit med killen och hjälpte mig färga håret. Tack lillfjölls!.



Blev ungefär samma färg som innan, något mörkare kanske.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

tycker de ser bra ut :D

2009-01-13 @ 15:30:23
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0