Klädkaos

Nu är det bara några timmar kvar tills jag ska åka. I dag är man ledig från jobbet men inte är det en lugn hemma dag för det.
Jag vann för ett tag sedan en fotografering och ska nu tillsammans med Sara och Jessica få genomföra denna.
Som alltid när jag ska gå utanför dörren får jag ångest över vad jag ska ha på mig. I dag är detta gånger 3. Ska nämligen ha något på mig, plus 2 st ombyten att fotas i. Har spenderat hela förmiddagen åt att komma fram till vad som kan passa.


Här har ni det ända som jag hittills kommit fram till.
Ja vet att jag måste ha lite mer kläder än skorna men dessa passar till mycket och får därför följa med.


I övrigt håller jag nu på att gå igenom garderoben för fullt, ska sedan hinna raka benen, hitta något att ta på mig dit (myskläder är ett altenativ) och sedan försöka bestämma mig för hur jag vill bli sminkad och hur jag ska ha håret.
Varför är kläder ett så stort dilema varje dag?


Så här rörig är min relativt nystädade garderob efter alla klädprovningar.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0