Hyra designerväskor!

Jag tror bestämt att det var fler än jag som avundades de snygga väskorna i sex and the city-filmen. Men vad jag kanske avundades och störde mig ännu mera på, var kanske då Carrie`s assistent berättade om tjänsten där man kunde hyra designerväskor... Idèn var ju fullkomligt lysande så varför hade vi den inte i Sverige? Så fel jag hade. Vi har ju visst den tjänsten (sedan 2005): att hyra en designerväska. Spana in Fnitter om du tycker att det är för dyrt att köpa en egen.
Sa jag att det är en fullkomligt lysande idè!? ;)

                       
                                     bild: fnitter

                                                        /sara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0