grön av...avocado...

Okej, då var dagens eller kanske tom veckans mest pinsamma händelse avklarad. Eftersom jag kände att jag hade ganska gott om tid idag innan jobbet så passade jag på att mosa en avocado för att göra en ansiktsmask av den. Med lite tur så hade allt slutat med porslinsfin hy men inte i mitt fall. Precis lagom till att jag kletat in allt av den gröna smeten i ansiktet så ringde det på dörren. Jag tog för givet att det var mamma eller pappa eftersom de är de enda som är tillåtna att komma på oväntat besök...Men icke då! Det är en TOKSNYGG kille från tele 2.
Tja, vad gör man!? I mitt fall så stod jag där med grön, kladdig avocado från haka upp till hårfästet, iklädd en svart urtvättad tröja från mellanstadiet...
Ni kan ju avgöra själva hur pinsamt det blev på en skala från 1-10...

               
                 tänk först kladda sen...

                                         /sara
               

Kommentarer
Postat av: Patricia

haha! Ibland gör man saker utan att tänka helt enkelt..

2009-01-26 @ 20:34:55
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0