Fullt upp och snart jobb.

Livet är verkligen inte roligt när det kommer till vardagen och allt tråkigt den för med sig.
Ska snart ta ut lillen på en promenad och sedan bär det av till en kväll på jobbet. Jag måste verkligen hitta någon annat jobb för trivs inte alls med det jobb vi gör eller situationen vi är i.
Skit samma, varken vill eller orkar prata jobb, egentligen gör jag bara detta inlägg för att ursäkta mig från att jag inte kommer skriva något vettigt inlägg alls i dag.
Håller tummarna för att Sara kan göra dagens inlägg läsvärda i alla fall.

Skulle gå upp 8.30 och vara duktig, diska, städa, blogga som en tok och gräva lite i hundgården.  Men dagen blev väl inte riktigt som jag planerat, låg och halvsov i sängen till 9.30. Satte mig vid datorn men huvudet var tomt. Gick till köket och fixade frukost som jag satt och åt i mini fart.
Efter det tog jag en dusch, sen var det bara att ge sig ut med Kapten för att göra honom glad.
Diskade faktiskt när jag kom hem och snabb städade lite i köket. Gick ut och satte spaden i marken för att se om det tinat på så att hundgården går att göra färdig. Det var väl någolunda tinat men fy så tråkigt att gräva, gav upp efter 2 spadtag och nu sitte jag här.
Ska gå och sätta på en kopp te till mamma och sedan ge mig ut än en gång med kapten.

Visst har jag ett glamouröst och roligt liv? Ne jag har blivit lat, något måste göras men jag orkar inte.


Titta min blivande hundgård på bild, meningen var dock att ni bara skulle fått sett den men orkade inte gå ut igen så fotade genom fönstret och då blev konsekvensen ett parasol och ett staket.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0