Ett lite festligare sådant..

Sitter som nästan alltid och loppar mig framför datorn när jag egentligen borde diska och städa lite. Men hur kul är det om man jämför med hur underbart det är att sitta och kolla på kläder.

Surfade in på forever21 för en stund sedan och hittade ett linne. Kollade på det och "ja det var väl fint" mer va det inte med den saken.
Men har nu gått med Jansson på en promenad och under denna tänkte jag mest på vad detta linne skulle passa till och när jag skulle kunna använda det.
Vet inte ännu om jag är beredd att chansa med tull och så för ett endaste linne men tänker i alla fall låta er se det.

Finns även i vitt och grått här.
Varför är man inte Mr O i LA nu, för chansen är minimal att det finns kvar när han kommer dit.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0