En bild säger mer än tusen ord.

I går var det alltså dags att träffa nästan hela familjen. Pappa och storebror borträknade. Man ses allt för sällan nu när även dom två små blivit lite större.

I alla fall Jessica hade träning så Joakim, mamma och jag bestämde oss för att försöka få en bana så vi kunde kolla på Jessica men ändå ha roligt.
Så på det visset blev det och bara så ni vet JAG VANN....

och denna bild säger allt om stämningen.


                       Visst är jag snygg bakifrån?!                         

Lillfjölls första men absolut inte ändå strike.

Så ser hon ut där fram.

Åskådaren ville varken bowla eller vara med på bild, men det ena lyckades hon inte med.

/Malin
(Ps: Lillfjölls var inte med Joakim och mig så henne vann jag inte över)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vilken ful bild de va framifrån på mig :O

2009-01-22 @ 00:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0