cake for breakfast!

Ja, tårta till frukost kl halv 6 på morgonen är det minsann inte alla som får....Men jag hade tur och hann norpa en bit gul marsipantårta på jobbet imorse.
Nu så är det dags att sätta fart: duscha, lacka naglar, fixa håret samt välja kläder inför dagens fotografering. Det är väl en förbaskad tur att jag slipper sminka mig för då hade det tagit en halv timme till...

              
                förra veckan så smaskades det semlor och denna vecka så var det tårta
                vågar man hoppas på något gott till kaffet nästa vecka också!? ;)

                                                   /sara

Kommentarer
Postat av: Ensamstående trebarnsmamma

Jag har denan frisyren nu för att dölja min unan hjässa. Har haft snaggat inna i ca 1 år 2 mm kort

2009-01-28 @ 15:48:52
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0