When a stranger calls

Här kommer en liten recension på thrillern "when a stranger calls"

En riktig B-skräckis tänkte jag då jag började titta på filmen...Men där hade jag fel. Filmen både överaskade (slutet) och skrämdes.
Filmen handlar om: Jill som sitter barnvakt till 2 st barn (som hon aldrig träffat tidigare) i en gigantisk lyxvilla mitt ute i bushen. Ganska tidigt i filmen så får hon mottaga mystiska och hotfulla telefonsamtal från en anonym man som påstår att han kan se henne... Jill kontaktar då polisen som spårar samtalen och upptäcker att de kommer inifrån huset där Jill själv befinner sig tillsammans med barnen...Lägg därtill att huset har lampor som reagerar på rörelse och ljud...De tänds och släcks i tid och otid i filmen... :O

                
                 betyg:    av 5 möjliga              
                 bild lånad här

                                                    /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0