tufft val gällande herve leger...

Jag har ganska länge tjatat om mina Herve Leger-klänningar...Och gissa vad!? Mrs h har lagt ut dem på sin 70 % rea. Vilket gör att de nu kostar ca 4000-6000 kr beroende på vilken modell man är ute efter. Jag är verkligen hemskt sugen på att slå till på en. Här har ni några orsaker:
1: Jag vet ju att jag aldrig någonsin kommer att hitta en "billigare" herve-klänning.
2: Innan jag dör så ska jag definitivt ha burit min drömklänning från Herve Leger om det så skall bli på dödsbädden. Den absoluta dröm kombon på färgerna är svart och mörk begie

och vad som talar mot:
1: hmmm, 4000-6000 är ganska mycket pengar kan ju få en riktigt snygg vardagsväska för de pengarna...
2: När fan ska jag använda klänningen? Då jag trippar iväg till jobbet eller då jag handlar köttfärs på ica???

                
                              
                                   bilder: mrs h

                                      /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0