Tror jag borde sluta med detta!

Det är inte möjligt. Jag måste be alla nära och kära att sluta skicka test till mig. Sådana som vem passar du att dejta, vilken kändis skulle du passa tillsammans med, vem är du lik m.fl. Har hittills inte fått något som stämmer speciellt bra överens med mig. Eller jo den gången jag gjorde testet vilken drottning är du och jag fick någon bortskämd prinsessunge som satte pengar före kärlek. Det kanske var jag men annars....

I dag nådde jag i alla fall droppen. Gjorde ett test som Sara skickade mig på facebook." Who is your celebrity match?"
Här har ni svaret:

Nick Jonas
En snorrvalp? En liten barnunge som sjunger i ett syskonband som jag verkligen avskyr. Hörde dom på radio och tv ständigt under Usa besöket förra sommaren och jag avskyr dom.
På detta är han ju bara ett barn, har krulligt mörkt hår ser snäll och söt ut. Allt annat än min drömman.
Men det här är väl straffen när man säger pengar och diamanter framför kärlek ;)

/Malin
(Bild lånad här)



Kommentarer
Postat av: sara

haha, ja Malin....Nu har du VERKLIGEN nått botten! :/

2009-02-07 @ 09:58:11
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Linn

Nick Jonas är så himla söt. Fast inte på bilder!xD Men Joe är nog snyggare fast en riktig playerXD

2009-02-08 @ 14:32:07
URL: http://likaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0