tillbaka till stenåldern...

Jaha då var vi tillbaka vid stenåldern med ett litet, litet kliv mot bronsåldern. Jag har fått in kanalerna svt 1, svt 2 och tv 4! Wiiiie...ja, eller inte! Jag fick för ett tag sedan reda på att min digitalbox från tele 2 har blivit försenad och att jag kommer att få nöja mig med dessa kanaler tills vidare.

Ger er en dagens underdel: gröna vinterstrumpor, dunsockar, bruna mysbyxor, svarta veulor mysbyxor+filt i knät.
överdelen som ej syns i bild: the clash-tisha, svart velour munkjacka...

Ganska svårt att förstå att jag annars aldrig fryser, bortsett från då jag har feber...

               

                                          /sara


Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

haha sådana tofflor har jag också :D

2009-02-02 @ 21:18:53
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0