Snart säng men först...

..shopping till er.
Eller i alla fall en redovisning av min Stockholms shopping. Ligger lite efter då jag redan hunnit handla igen här i stan men vi tar allt i sin ordning så i dag kommer plaggen som åkte tåg med mig och min Kotyrbox för ca en vecka sedan.


Allt detta inhandlades på H&M Götgatan

Gjorde ett inköp i en annan affär med även om mest var sparsam under shoppingturen

Linnet kommer från MQ i Sturegallerian.

Ja det var allt för i dag. Detta inlägg tog mig närmare 1 timme att få upp på grund av att bloggen bara jävlas med mig hela tiden. Så nu kan ni känna att jag verkligen sätter er före min sömn.

I morgon blir det inte mycket blogg för min del jobbar 7-14.30 och börjar sedan en kvällstur på andra våningen 16:00 så blir bara hem och kissa med Kapten och sedan tillbaka. Nu vet ni det.

/Malin - God Natt

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Hej redan ditt nummer :P

2009-02-19 @ 16:41:21
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0