Så svalnade dom till sist

Till er två som förstod att jag bakat semelbullar så är det bara att titta förbi under dagen så bjuder jag självklart. Fast detta innebär o andra sidan att ni måste veta vart jag bor.
Bullarna blev i alla fall underbart goda och självklart kunde jag inte hålla mig till i dag utan så fort dom svalnat lite så gav jag mig på att göra i ordningen 2 st.


Inte alls äckliga om ni frågar mig. Vad Mr O tyckte vet vi dock inte ännu då han valde att spara sin och ta med som lunch till jobbet i dag.

Nu ska jag och Kapten ta och slappa framför tvn en stund. Vi kom nämligen precis hem efter en sväng in till stan där jag träffade pappa och Joakim och lät Joakim följa med en sväng till Hugos grav och därefter till city gross. Vad mer denna lördag ska bjuda på förutom en elller ett par semlor vet jag inte.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Ja en uppföljare vore inte fel :D finns de utan mandelmassa i semlorna? :P

2009-02-21 @ 14:46:53
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0