Roligt för 2009

Lovade ju att ge er en lista över vad vad som händer...

2009:
Releasefest för Modekartan. (vet inte om jag ska gå ännu)
Tjejmiddagar
Några shoppingturer till Stockholm
Ev en resa till Tyskland
Miss X fyller 25år
Min födelsedag
Min 25års fest
SEMESTER resa
Frida fyller 25 år

Ja det är väl vad jag vet kommer hända mig än så länge, men mer fylls nog på ska ni se. Många större födelsedagar som ni märker och hoppas alla slår på stort och firar.

Sen är det ju lite annat som inte är kring mig direkt.

4 boken i Twilight serien. Breaking down släpps på svenska
Andra SATC filmen
Andra filmen i Twiligtserien
Året har 53 veckor vilket säkert glädjer någon.

Insåg att jag inte orkade göra någon ordentlig lista men ja lite fick ni veta i alla fall.

/Malin



Kommentarer
Postat av: Gnistan

Trodde det skulle hända andra saker med. Vad ska du göra den 12 februari varför frågar du inte när vi setts och pratats vid.

2009-02-02 @ 14:38:21
Postat av: sara

jupp, massa kul att se fram emot! Gällande "breaking dawn" så lär du INTE bli besviken! ;)

2009-02-02 @ 18:18:57
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0