Mätt, belåten och en dagens

Det var inte bara lite gott med vegitariska vårrullar och lite kycklingwok. Nu ska jag straxt sätta fart med lite hushållsgöromål och sedan ska jag nog slänga mig på soffan och streck titta på några avsnitt av SATC.
Men först en dagens till er.

Fråga mig inte om minen jag gör för vet inte vad jag håller på med där ;)
I alla fall till city i dag bar jag följande: Byxor: GinaTricot, Top: Wearit, Väska: Modekungen och Strumpor: lånade från Mr O:s garderob då jag behövde ett par tjocka så jag inte skulle frysa om fötterna.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad i hela friden håller du på med? ;o)

2009-02-17 @ 12:46:11
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0