Lördags och halva har snart försvunnit

Något har hänt, jag vet inte vad det är med mig. Gick och la mig runt 21.00 i går och somnade direkt. Vaknade för så där 40 minuter sedan. Det är ju inte sant. Blir ju bara värre och värre, hur mycket jag än sover så blir jag liksom inte pigg. Är fortfarande rätt trött och skulle utan problem ha kunna sova några timmar till om jag inte haft en hund som hjälpte mig upp.

Något måste göras åt detta för så här kan jag ju inte hålla på, hur ska jag då orka med nästa vecka!

Nu blir det en långpromenad med vovven och sedan lite bus i snön.
När jag kommer tillbaka ska ni få höra vad jag tyckte om den fösta te sorten som testades till frukosten/lunchen.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0