Kostig känsla i magen.

Som ni hört går ju kräksjuka på jobbet, troligen har våran stackars Sara också drabbats nu. Men det är inte säkert det är mer något vi får höra när hon vaknar till liv i dag.

Själv har jag inte fått det än i alla fall *peppar peppar*- Har dock haft en väldigt stor obehagsklump i magen hela gårdagen och i när jag vaknade i dag.
Så är först nu efter ett antal timmar vaken som jag ska försöka stoppa något i magen.
Blev lite kärleksdricka i morse i alla fall, testade den sista av te sorterna jag klickade hem för ett tag sedan. Tyckte kärlekste var ett bra alternativ en morgon första dagen på sista helgen som Mr O och jag har tillsammans.


Ett gott te med en ganska härlig neutral te smak.

Betyg:
4 av 5

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0