In love....

Jag är kär, men tyvärr är det lite av det man brukar kalla förbjuden kärlek.

Jag bara måste ha den men kan jag sjunka så lågt och låta dom vinna?!

Ett svårt beslut väntar mig, hur tycker du att jag ska göra?


Den är underbar, jag älskar den MEN den finns hos en av de sämre webshopparna. Den finns nämligen att köpa på Pinky. Jag vet inte om jag sjunker så lågt som att handla från en av de få webbutiker som har spydig ägare, en tjej som inte sätter kunden först utan verkar tro att hon är något.

Hur ska jag göra?
För att försöka lugna ner ha-begäret lite gjorde jag en annan beställning från trevligare sida tidigare i dag. Men verkar inte som om det är tillräckligt.
/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

vad kostar den då? :P

2009-02-05 @ 01:20:57
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Sarah Giercksky

Snygg klänning :) kram

2009-02-05 @ 10:58:18
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0