Detta är en egoblogg

Vem har missat det? Denna blogg handlar om bara mig eller om bara Sara med så klart.

Påtal om Sara det är grymt synd om denna tös, hon har åkt på en grym influensa. Skyhög feber och massa feber frossa. En näsa som rinner. Hon har till och med fått liggsår av allt sängligande. Så nu får hon sova i intervaller. Vill du hennes influensa?
Jag vet hur du ska göra i fall. Hör av dig så berättar jag närmre. Fast du måste vara en dum en som frivilligt vill ha denna hemska sjuka.
Tyvärr verkar influensan smitta snabbt så jag tänker inte åka dit personligen, hade det inte smittat så förbannat vet jag precis vad jag skulle gjort. Men nu får jag ta och ge våran söta Sara en liten present när hon kryat på sig i stället.

Jag är förresten med sjuk, fast i dag är det mest synd om Sara, eller i alla fall lite mer synd om henne än om mig.
Jag har fått någon deppression. Sover halva dagarna, ställer klockan varje morgon på 9.00 men stänger av den och ställer om den på 10.00. När klockan blir 10.00 ligger jag kvar i sängen minst 15 min till fast jag skulle varit uppe och gjort nytta för över en timme sedan.
På jobbet har jag ingen energi, vill bara säga upp mig och skita i allt. Vill bara ligga hemma i min säng sova och äta massa onyttigt. Varför kan jag inte få det?

Det är synd om mig för att jag måste jobba fast jag inte vill, det är synd om mig för att jag är fattig denna månad och inte har råd att tröstshoppa något direkt heller. Ne livet är inte roligt. Vem kom på att man skulle behöva leva ett "halvdant" liv?

Nu ska jag ta ut Kapten och gå en promenad och tänka på hur synd det är om mig och om våran sjuka Sara. Tycker ni med ska ta och tycka synd om oss i dag.


Något piggare och gladare tjejer!

/Malin - det är synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0