Dagen efter

Har ni fått i mig lite pizza och tänkte ge er en liten kort berättelse om hur min alla hjärtans dag var.

Jobbade ju till 16 så kom hem och var helt slut. Somnade någon timme på soffan. Upptäckte att Mr O glömt ta upp nötsteken. Mr O kom hem och jag fick blommor och choklad. Tog upp kycklig och tinade till huvudrätt i stället för nötsteken efter en del deppande och klagande över att min kväll blev förstörd.
Gjorde räk och avokado förrätt och åt sedan huvudrätten. Skulle äta bakelse till efterrätt men mådde lite si och så.
Ja sen blev det sängen.


Någon som vet hur man tar hand om denna blomma?
 Räknar med att den kommer dö inom en vecka om ingen lär mig hur man vårdar denna skönhet.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vattna den varan vecka med ca 1dl vatten på ett fat som den får suga upp.. Inte iskallt vatten och inte heller direkt solljus.. De säger iaf blomstertanten på jobbbet =) Lycka te

2009-02-15 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0