Dagen bjöd på bowling...

Ja det var vad som erbjöds av mamma och lillebror så hakade på och på så sätt får jag väl smått tacka dom för att jag sparade in lite pengar som till 99% annars gott till shopping.

Bilder är alltid bra för att beskriva händelsen så vi kör på det nu med.


Lillebror blir bara bättre och bättre, men än så länge är nog wii den plats där det går allra bäst.


Inte den snyggaste stilen kanske men ännu ett bra kast.


En forntida bowlingexpert gör komback, dock med vänsterhanden. Hur gick detta då??


Ja vad ska man säga, här ser man en ny serie och i resultatrutan ser du vad personen fick på första serien. 9?!


Jag fick flest strike. J lyckades bara med ett få tal men så sjukt glad som han blir varje gång blev jag inte en enda. Är det ju som inte lever mig in tillräckligt?!


Lite tillgjort men det bjuder jag på, för jag VANN!

/Malin



Kommentarer
Postat av: Joakim

Det var ju jag som vann nu bluffar du.

Gör vi om snart men då bjuder väl du.

Kram

Lillebror

2009-02-09 @ 06:43:01
Postat av: Rallyprinsessan

Ja och då ska jag me nästa gång! Va för bakis för att äns ha på telefon igår. Dessutom så skulle ni spelat i lördags :P Men men.. Va fick mamma bara 9 poäng :O? Puss

2009-02-09 @ 15:03:24
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0