Bitmärken över allt!

Det är inte lätt att komma hem till en ensam Kapten efter en dags arbete. I dag fanns det sönderbitna ölkartonger m.m. på golvet. Men det som påverkat mig mest är sladden till trådlösa modemet. Detta har ju lett till att jag inte kunnat blogga förrän nu.
Den där hunden har nog kostat mig mer än alla väskor tillsammans snart. Tog kanske i lite där men han börjar närma sig i alla fall.

Nu ska jag inte bara vara sur för detta för Mr O är i alla fall glad över att jag inte kunnat sitta vid datorn. För nu har jag i stället sett till att han och hans arbetskamrater blir på bra humör i morgon.


Tyvärr kan jag inte ens provsmaka dom själv då dom är bakade på vanlig mjölk för att göra allt lite billigare.
Dessa muffins kostade mig +120kr i kassan. Ja vet det är inte att kosta det är att tjäna. Jag gillar när det går åt det hållet i plånboken.

/Malin



Kommentarer
Postat av: Sophy

gott! =)

2009-02-19 @ 18:14:54
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0