Är det sant?

Jag jublar, fast ännu försiktigt.
Sofis mode skrev i går om utlänska klädkedjor som letar butikslokaler i Sverige. Spännande, och alltid kul men i detta fall är det extremt underbart om ryktet blir verklighet för en av företagen som vill öppna i Sverige är Forever21. Detta är ju otroligt, någon som inte kommer bli glad?
Jag kommer shoppa järnet oavsett vart i Sverige dom öppnar, jag reser till Lappland om det så krävs. Va inne på deras hemsida förrut i dag och hittade som alltid massor av plagg jag bara älskar. En del av dom kommer jag kräva att Mr O tar hem från Usa för annars kan han packa mer än en väska för då behöver han inte komma tillbaka ;) Ne nu var jag elak, fast lite allvar är det nog i hotet. Hihi

Titta bara på dessa, kan man låta bli att älska dom?



Inget av detta skulle göra sig fel i min garderob, men tullen är ju skyhög om man har otur och åker på det så vi får se om något ska inhandlas eller om en viss pojkvän får med en långlista på "ska Malin ha" saker.

/Malin


Kommentarer
Postat av: amanda

Hoppas hoppas hoppas forever21 öppnar i Umeå. Inte troligt men..

Den blå och den lila klänningen är sjukt snygga!

2009-02-06 @ 19:57:47
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja jag hoppas iaf :D



haha ja, men hoppas dom öppnar en nätbutik inom Sverige, det är ju tullen som är så jäkla dyr :/

2009-02-06 @ 23:16:34
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0