Abstinens!

I dag står valet mellan ska jag eller ska jag inte ge mig in till stan.
Skulle behöva köpa papper till mina inbjudningar och har sjukt stor abstinens av att få gå i affärer och handla lite. Men samtidigt är kontot rätt ekande tomt så borde inte.
Hur ska jag göra?
Ska fundera på det ett litet tag till innan jag bestämmer mig säkert, stan öppnar inte förrän 12.00 så än är det ju tid till att bestämma sig.
Fast vet nog nästan hur jag ska göra, till 99% blir det i alla fall en liten sväng på stan, ingen längre men måste bara få gå och titta lite.

Återkommer senare, nu ska jag göra mig i ordning i alla fall. Senare i dag ska ni få betyg på te nummer 2 som blev jordgubb och champange.




/Malin - söndagar är inget vidare

Kommentarer
Postat av: sara

se men inte köpa är ett skittillstånd! jag upplevde det sj igår! :(

2009-02-08 @ 11:05:56
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Anna

Gå en sväng på stan ;D

2009-02-08 @ 11:29:21
URL: http://annaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0