2009-02-25 = Löning

I dag har jag mer pengar på kontot igen. Dock inga större summor för var en rätt kass lön som inkasserades denna månad. Vet inte varför för har varken varit sjuk eller ledig på något sätt.

I dag ska här njutas semlor med Sara, för tyvärr verkar det som om de andra som skulle vara med har hoppat av. Synd fast samtidigt bra för nu får vi flera i stället :)

Blev förresten ingen Oscars gala för mig i går heller. Eller jag såg till och från i en timme cirka. Tyvärr gick det inte längre för under denna timma hann jag somna i från ett antal gånger.
Men får väl kolla på bilder i stället för att se Mr snyggo som egentligen var enda anledningen till att jag satt uppe och försökte orka se galan.

Nu ska här bli lite frukost, sen bär det av till stan en snabbtur och sedan ska jag hem och plocka undan det sista innan Sara kommer och hälsar på.


/Malin

Kommentarer
Postat av: Towa

Vem är den snygga du var tvungen att se ?? =)

2009-02-25 @ 09:55:17
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0