verklighetstrogen reklam

Det finns en reklamsnutt som rullar på tv`n med jämna mellanrum. Handlingen är att en tjej sitter på sängen och ska ta på sig ett par strumpbyxor. Sedan så går något fel och tjejen blir helt psyko och börjar slita och försöker dra sönder strumpbyxorna...Jag tror att det är reklam för wasa-knäckebröd eller något.
Härom dagen så pratade jag och mamma om den reklamsnutten då den dök upp i reklampausen.


mamma: Så överdrivet. Så där finns det väl ingen som reagerar...!?

jag: Finns det inte? Händer mig ganska ofta faktiskt...


Enligt mig så finns det nog ingen mera verklighetstrogen reklam än den. Det verkar som att mamma har glömt bort/förträngt hur det var att ha en temperamentsfull fröken (moi) boende hemma. För det var precis sådär jag ville reagera nyss då min mail började fucka sig.


                                              /sara


Kommentarer
Postat av: Majsan

Haha skrattar också igenkännande till den reklamen. Lika så den med gubben som sitter och drämmer hans mobiltelefon i skrivbordet i tron att det är musen till datorn. Haha klockrena reklamer :)

2009-12-04 @ 10:41:17
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0