Till Kristina!

Hej!
Tack för en bra blogg! Hittade nyligen hit :)
Har en några frågor till dig som verkar ha koll på mulberry väskor. Jag har nu länge funderat på en svart vanlig bayswater men när jag såg den i affären (NK) så såg skinnet lite matt och knottrig ut. Tycker att alla andras väskor ser blanka och fina ut. Ska det se ut så i början när de är nya? Eller blir de blanka med tiden?
Skulle vara jätte tacksam för svar!
Mvh Kristina


Jag blir så himla glad när ni anförtror er med frågor runt mulberry-väskor till mig. Att ni känner sådan tillit att ställa frågor runt "guldklimpar" värda ca 8000-10000 kr...Det är ta-mej-tusan inte illa. Fortsätt gärna att peppra oss med frågor. Vi svarar gärna så gott vi kan.

Till Kristina:
Jag är ingen expert på mulberrys väskor som är i darwinskinn. Jag äger själv ingen. (än så länge) Men jag har också studerat blankheten på den svarta och den oak-färgade. Jag kan tänka mig att just detta matrialet blir snyggare med åren. Sedan så beror det nog på hur ofta man behandlar dem med collonil-spray. Men för att vara helt på den säkra sidan så fråga gärna butikspersonalen inne på mulberry. De hjälper nog mer än gärna till och guidar dig bland mulberry-godbitarna. Lycka till!

mvh sara


              
                  mulberry bayswater i darwinskinn



                                     /sara


Kommentarer
Postat av: Sabina

vad roligt:D

2009-12-29 @ 17:30:09
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Kristina

Tack för svaret!

Härligt med en blogg med massor av väskor och inspiration!

Är dessa i darwinskinn? För på hemsidan står det Black Natural Leather, är det samma sak eller olika sorters läder?

Mvh Kristina

2009-12-29 @ 21:17:47
Postat av: sara

Kristina: Ja, det ska nog vara samma matrial eftersom butikspersonalen kallar det för darwin...

;)

2009-12-30 @ 15:11:59
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tack! Uppskattar verkligen svaren :)

Ska gå in i butiken och höra lite med personalen.

Gott nytt år!

Mvh Kristina

2009-12-30 @ 16:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0