Style by stars

Hittade en klänning under min garderobsstädning i förrgår som jag insåg att ni inte fått se.
Den beställdes innan bloggawards men kom inte som planerat på grund av att varan inte levererades från tillverkaren som planerat.
Nu har den väl i och försäg funnit hos mig i snart en månad men var nog mest irriterad över dess sena ankomst så hängde bara in den utan att fota den.

Men nu är den här på bild för er, kanske kan den få följa med till Usa. Vi får se.


Den är fin ja, värd att vänta på tycker jag kanske dock inte. Jag är sjukt besviken på servicen Style by star gav när jag frågade efter vart min beställning höll hus.
Dom lovade även en kompensation för väntetiden men denna har jag nu 1månad efter att varan anlänt inte sett röken av. Dom svara inte heller på mail när jag i frågasätter vart min kompensation håller hus.
Var helt säkert gången jag använda mig av deras webshop!!!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Majsan

Skittrist med dålig service :( Men klänningen ser fin ut :)

2009-12-13 @ 16:18:12
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0