Shoes

Jag måste sluta kolla runt i webshoppar nu, för blir helt tokig av hur mycket saker jag kan hitta som jag blir små kär i.
Nu är jag i och försäg riktigt stolt över mig själv för har inte klickat hem något sedan H&M och Jimmys sammarbete.

Ska efter detta inlägg hålla mig till Forever21 där jag vet att jag snart kommer kunna kasta runt bland kläderna. Eller kanske Macys där jag kan klämma och känna på väska efter väska eller sko efter sko.

Men innan jag ingår det löftet (som jag säkert kommer bryta) så måste ni få se följande dojjor som skyltades med i Asos nyhetsbrev.

Dom är ju bara så otroligt snygga. Finns även i svart för dom som gillar det bättre. Själv fastnade jag direkt för den här färgen.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

SnyggA :)

2009-12-13 @ 17:39:40
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0