på min önskelista

Igår så inhandlade jag de 5 första julklapparna. Så de ligger inslagna och klara i en påse i vardagsrummet.
Idag fortsätter klappjakten, fast i detta fall så är det mestadels till mig själv och sådant är ju aldrig fel. ;) Det givna vore ju såklart en snygging från mulberry eller ett armband från hermes men det skulle jag aldrig kräva att få av någon annan än mig själv. Så jag har väl dragit till med ganska vanliga saker som:

* Presentkort hos cdon. Där hittar jag alltid något, speciellt eftersom jag är ett stort fan av dvd-boxar. de serier som som inte är kompletta i min samling är prison break, bones, beverly hills 90210 och desperate housewives.


* Presentkort hos adlibris eller bokus men om man känner sig modig och vågar ta eget intiativ så gillar jag även
modeböcker.


* Presentkort hos h&m och mq. DE är nästan de ända fysiska butikerna som jag handlar i.


* Ett riktigt snyggt vardagssmycke skulle inte sitta fel.


* Sist men inte minst så funkar ju alltid ätbara saker som godis, haha


Vad har ni själva skrivit upp på era önskelistor?


                
 


                                                       /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0