Måndag 21 December.

Hej hå!
I dag ska vi ute på båttur för att kolla på Krokodiler/Aligatorer. Endast för att Mr O vill, jag stannar hellre kvar på hotellet men det var visst inte en valmöjlighet.

Annars kan jag uppdatera er om att väskorna självklart inte kommit ännu så att det blir dags för en shoppingrunda snart igen. Som tur va så träffade vi Anna i går kväll och hon hade lite kläder som jag kunde få låna tills vidare.
I dessa stunder är det verkligen tur att man känner någon i denna Stat.
Annars var det ganska lugnt i går vi tog en sväng till Little Havana och till Bayside. Bayside är en av de största Marinerna här och där fanns butiker i mängder. Allt från märken till små marknads stånd med krimskrams.
Blev dock inget inhandlat i går för måste ju försöka spara lite på pengarna tills i morgon (i eftermiddag för mig)
Så då kanske jag kanske shoppa lite mer, får dock tänka mig för då det kanske är så att väskan aldrig kommer och jag måste köpa en ny för att komma hem igen.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0