London!!!

Hej där hemma. Vet inte hur jag ska börja men vi kan väl säga så här är i London och var väl inte riktigt där jag skulle spendera min semester.

Planet från Arlanda i går var över 3 timmar sent så vi missade våran anknytning till New York.
Som tur är blev vi ombokade till ett direkt plan till Miami nu på morgonen så 14.45 (Lokaltid) kommer vi landa i Miami i stället för 9.00
Det finns både för och nackdelar med detta. Hade varit i Usa nu även om det bara varit i New york men o andra sidan hade jag inte fårr hotell buffe till middag och hotell frukost och främst en stor skön säng över natten så ska väl inte klaga allt för mycket.

Blir väl svindyrt att surfa här så dags att stänga ner. Men nu vet ni att jag lever!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0