IKEA är skit!

Jag är så himla arg, besviken och ledsen just nu och har typ gråtit i en halvtimme. Arg och besviken på fucking, jävla IKEA! Under dagens IKEA-besök så hittade jag en byrå som jag sucktat efter ett bra tag, inne på IKEA`s fyndhörna. Så mamma och pappa gav den till mig i förskotts-julklapp. So far so good! Men eftersom den inte gick in i bilen så fick vi låna en buss som IKEA`s personal snällt packade in i den nyinköpta byrån i.
När vi kommer hem och packar upp den färdigmonterade byrån så har den skrapats upp på ena gaveln (big time) och eftersom de enda som hade varit i närheten av byrån var IKEA`s egen personal som lastade in den...så kan ju skadan bara orsakats där och då.
När vi kontaktar IKEA så vägrar de ta tillbaka byrån då de hänvisar till att den stod ju faktiskt i fyndhörnan! Saken är ju bara den; att då var den ju helt skadefri bortsett från en (nästintill osynlig) repa på dess baksida. Vilket vi är helt säkra på eftersom vi frågade varför skönheten stod bland skabbmöblerna i fyndhörnan.
Med andra ord så är min julklapp från mamma och pappa en ny byrå och tack vare IKEA så fick jag till på köpet en trasig byrå!

Just nu avskyr jag IKEA över allt annat!


                                   /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0