helgen i bilder

Det känns som ren och skär lyx att vara ledig ett par dagar igen. Räknade just ut att jag har/kommer endast att jobba 3 arbetspass inom en 13 dagars period. Tyvärr så kommer det väl visa sig på januarilönen. :/ Men som sagt det tar vi då...
"Arbetsglappet" skulle jag väl kunna skylla på lördagens julbord men med tanke på hur trevligt det var så tackar och bockar jag ist för att skylla. ;)
Här kommer lite bilder från i lördags:

                
                 Lägg märke till Philips snygga, gröna förkläde, haha ;)

                
                 
jag och finaste Lisa

                

                
                  Johan blandar till sin mumma. En "häxblandning" på öl och diverse
                  spritsorter. Smakade skit! ;)

                

                
                 klappjakten togs på blodigt allvar!

              
                Haha, jag älskar Tommys snygga fotopose på den här bilden! :)

              

              
               påväg till bomullsfabriken så lektes det med de nya julklapparna. :O



                                             /sara


Kommentarer
Postat av: Parre

Såg ut som en riktigt trevlig kväll det där :)

2009-12-08 @ 10:02:23
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0