gårdagens

Tänkte slå 2 flugor i en smäll; både visa er gårdagens klädval och ge er en sådan där high & low-lista.

Höjdpunkter

* Tro det eller ej men jag känner mig motiverad till att jobba imorgon. Detta brukar jag ju aldrig säga. Vad fan är det som händer! :O

* Gud älskar mig! Eller okej en överdrift kanske. Men han tycker iaf synd om mig för att mina favoritjeans gick sönder för ett par veckor sedan. Detta kompenseras med att det finns snygga levis jeans i varenda butik jag går in i! :)


Low

* Boys. Har just nu en slags hatkärlek till dessa varelser. Varför i helvete ska ni krångla till allting egentligen!? Can`t live without them or with them... :/

* Ångrar mig att jag inte skrev svarta lådan på önskelistan. Hade varit bra att ha inför beach 2010. :P



...och här kommer gårdagens:

                
                 tröja:
whyred, linne: gina tricot, stuprör: divided


                                                 /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Njut av att du hittar så mycket bra jeans, det kan ju vara helt omöjligt emellanåt.. Jag hittar absolut inga som passar perfekt just nu

2009-12-29 @ 09:24:28
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0