Förmiddagens funderingar

Åh herregud; jag vaknade med känslan av att jag hade övertagit rollen som årets julgris. Sista backningen tog jag vid kl 23, sammanlagt så blev det 4 omgångar! Shit! :O
Hur många omgångar julmat blev det för er del igår?

Jag hade tänkt att släpa mitt trötta arsle ut till maxi-området idag eftersom det är väl det enda som är öppet i shoppingväg idag eller är det någon med säker koll som vet om butikerna i norrköping city är öppet idag?

Och sist men inte minst förmiddagens tredje fundering: Är det snöblandat skit som kommer ned från himlen? Hade ju just vant mig vid att ha några minusgrader och mängder med vit snö på backen...

Jaja, nu så ska jag sätta fart. Blev lite snålt med bilder igår hemma hos mina föräldrar men det var en samma, trevliga skara människor som trändes hemma hos mina päron som "alltid": mamma, pappa, brorsan+hans 2 barn, brorsans ex-fru med tillhörande nya make och tillhörande 2 barn och så jag! :)

Jag tog tyvärr ingen outfit-bild av gårdagens men jag återanvände (ja, jag gör det ibland, bär samma sak flera gånger ;) ) en svart klänning från Viktor & Rolf (dock så bar jag den i en utsläppt variant, så den var knälång ungefär...) och matchade med guldsmycken.

               

                


                                          /sara

Kommentarer
Postat av: Majsan

God jul lite sådär mitt i helgen :)

Här i malmö regnar det idag... :/

2009-12-25 @ 16:52:52
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0