Förlåt Elin!

Ingen har väl missat det pågående dramat runt golfproffset Tiger Woods och hans svenska fru Elin Nordegren. Herregud, vad arg jag blir på människor som har svårt för monogami. Och kommer det fram så vill de alltid skylta med hur skamsna de känner sig som har sårat sina anhöriga och bla, bla, bla. Nej, jag köper inte riktigt det där. Det enda de skäms för är att de faktiskt blev avslöjade! För inte fan upprepar jag ju något som jag tycker är pinsamt!

Det värsta av allt är nog ändå att; de som man allra minst anar, faktiskt också oftast är de fulaste fiskarna som har svårigheter att hålla sig till en kaka.
Min första tanke då Elin och Tiger`s förhållande blev offentligt var att Tiger var en sympatiskt men blyg nörd som föll för golddigger bimbo. Men ack så fel jag hade. Förlåt Elin! Jag tror jag börjar tappa stinget då det gäller mina förmågor att läsa av andra människor. :/


                
                 bild


                                          /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0