dagens anträngning

I hopp om att få lite extra (välbehövd) energi så tog jag en promenad i dagsljuset samt brände lite pengar på shopping till mig själv. Tror ni att det hjälpte? Nej, ansträngningen fick sanarare motsatt effekt. Nu är jag så trött att jag knappt orkar stå på benen utan att somna. Med andra ord så blir det en liten powenap nu och kvällen kommer inte inkludera några saker som är värre än att läsa textremsan på den hyrda filmen och knastra i migde 2 nyköpta chipspåsarna.


                 
                 prickigt och randigt

               
                 passar även på att visa upp gårdagens inköp: the fame monster



                                       /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0