bantarfrulle

Dagens frulle går i bantarens tecken: En enda apelsin!
Nu jäklar så bantar jag stenhårt fram till jul! För inget smakar ju så bra som att vara smal! Okej, skämt och sido. Det där var bara jag som gjorde mig lustig över Kate Moss ökända idiotiska citat. Så nej, jag bantar inte. Det är bara bieffekten av att sätta i sig en pommes frits-tallrik size xl kl halv 4 på morgonen. Jag hade så svårt att slita mig från bones igår. Jag älskar den tv-serien och dess färgstarka karaktärer. Tror jag såg typ 5 avsnitt igår och kommer fortsätta att att titta nu under dagen. För pulsa ut i snön och kylan kommer jag inte att utsätta mig för...inte förrän det är dags att bege sig till jobbet iaf. ;)


               



                                           /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0