Aj aj aj det värker!

Har sjukt ont i huvudet och som detta inte vore nog ligger Mr O här brevid och snarkar ljudligt. Blir galen, funderar på om jag ska stoppa in en av mina strumpor i hans mun eller om jag ska råka sparka ner honom ur sängen så han vaknar och jag hinner somna innan han börjar snarka igen.
Är konstigt att han börjat snarka så plötsligt, förr snarkade han bara när han var riktigt full. Men nu verkar det inte ens behövas en enda öl för att det ska låta som jordbävning i huset.

Tar nog och slänger i mig några värktabletter nu och sen en sista sväng på toaletten innan jag sätter någon av mina planer i verket.

/Malin

Ps: Alla ni verkar visst fastnat i IDOL träsket i dag för vart fan håller ni läsare annars hus???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0